مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 09:202021-02-22دانش

لپ تاپ دانشجویی، ابزار اساسی تحصیل در عصر تکنولوژی


یکی از فروشگاههای معتبر محصولات دیجیتالی است که همه برندهای لپ تاپ را در یک جا با قیمت های مناسب قرار داده و شما به راحتی میتوانید اطلاعات کافی از نوع لپ تاپی که میخواهید کسب کرده و خرید کنید.

قبل از خرید لپ تاپ دانشجویی به نکات زیر توجه کنید وزن لپ تاپ از معیار های مهم انتخاب لپ تاپ دانشجویی ، وزن آن است زیرا قطعا سنگین بودن لپ تاپ و حمل آن از منزل به دانشگاه مشکلاتی را برای سلامت جسمی دانشجو به همراه خواهد داشت باتری لپ تاپ دانشجویان قطعا مدت زمان طولانی با لپ تاپ مشغول درس خواندن هستند ، بنابراین طول عمر باتری دارای اهمیت است.

کارت گرافیک کارت گرافیک خوب از ویژگی های عمومی است که هر لپ تاپی نیاز دارد، چون ممکن است غیر از کار یا تحقیق دانشجویی، فرد بخواهد بازی یا برنامه گرافیکی را اجرا کند.

سایز و رزولوشن قطعا صفحه نمایش بزرگ در حین درس خواندن بسیار اهمیت دارد و چشم را کمتر خسته می کند، اما سایز های کوچکتر سبکتر هم هستند.

حافظه و رم سرعت پردازش اطلاعات و هنگ کردن لپ تاپ مربوط به حافظه و رم لپ تاپ است پس نمی توان از اهمیت آن غافل شد.

معرفی بهترین برندهای لپ تاپ مناسب برای دانشجویان Huawei Matebook 13 این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 1440*2560 و رم 8 گیگابایت است و سخت افزار قدرتمند این لپ تاپ مناسب برای دانشجویانی که کار سنگین انجام میدهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لپ تاپ دانشجویی، ابزار اساسی تحصیل در عصر تکنولوژی

لپ تاپ دانشجویی، ابزار اساسی تحصیل در عصر تکنولوژی